POCAŁUNEK KIER

   Dzisiaj chciałam się podzielić moim odkryciem - ksiażką, jaką miałam przyjemność przeczytać kilka tygodni temu. Jest to "Pocałunek Kier" autorstwa Lynn Raven - powieść zaliczana do tak modnego ostatnimi czasy gatunku paranormal romans.





OPIS

   Lijanas, młoda uzdrowicielka z ludu Nivadów zostaje podstępem porwana przez "Krwawego Wilka" i uprowadzona do Turasu, gdzie ma uleczyć chorego władcę Kierów. Dziewczyna okazuje się być silna i odważna, nie waha się wyrazić własnego zdania czy sprzeciwić zimnemu i brutalnemu wojownikowi, co niejednokrotnie wprowadza go w zdumienie. Długa i wyczerpująca podróż do Królestwa Kierów zbliża bohaterów oraz powoduje, że zaczynają darzyć się niespodziewanym uczuciem.....
 
MOJA OPINIA 

   Półki w księgarniach pełne są romansów paranormalnych, jednak aby znaleźć prawdziwą perełkę, trzeba przejrzeć naprawdę wiele pozycji. Do książki "Pocałunek Kier" sięgnełam z lekkim wahaniem, gdyż oprawa graficzna okładki nie zachęca, opis książki kojarzy się z typowym harlequinem, a gatunek romans paranormalny skierowany jest raczej do młodzieży. Skuszona dobrymi opiniami postanowiłam jednak tą powieść przeczytać i był to naprawdę dobry wybór.
   Książka jest ekscytująca, dzika oraz pełna namiętności i totalnie wciąga już od pierwszych stron. Styl autorki bardzo przypadł mi do gustu. Bohaterowie są fascynujący i wyraziści, a opisy tak realistyczne, że z łatwością przenosimy się w świat gdzie grasują wiedźmy, demony i magiczne stworzenia. Autorka daje czytelnikowi wgląd w myśli i uczucia bohaterów, co wywołuje pełen wachlarz emocji: strach, nienawiść, smutek, radość, pożądanie. Książka zarówno wyciska łzy jak i powoduje uśmiech na twarzy. Pełna jest zwrotów akcji, więc nie sposób się przy niej nudzić i naprawdę ciężko jest ją odłożyć na bok. Jedyne czego mi zabrakło to chwile namiętności, które sprowadzają się do kilku pocałunków. Jednak mimo wszystko historia Lijanas i Mordana buduje napięcie oraz zapewnia dużo mocnych wrażeń. Jest to jedna z tych książek, które wyciskają z nas ogromne pokłady emocji i na długo pozostają w pamięci. Moja ocena to 10/10.

 "Pocałunek Kier" to powieść, która warta jest każdej minuty .





CYTATY

- Czy wasz ojciec nie żyje?
- Tak.
- Przykro mi. Na co zmarł?
- Na miecz między żebrami.

...................................................................................................................................................................

-...podajcie mi mydło!
-Czy nie zapomnieliście o czymś? (...)
-Co?
-Jest takie proste słówko...!
-Och, naturalnie. Jaki ze mnie głupiec! - Natychmiast!

...................................................................................................................................................................

Mężczyzna, który ocenia ostrze tylko ze względu na jego zewnętrzne piękno, jest głupcem. Jedynie stal, z której jest zrobione, decyduje o jego jakości.

...................................................................................................................................................................

Chciałbym zasypiać wieczorem u twego boku, a rano budzić się przy tobie! Chciałbym cię chronić i ci służyć! Chciałbym kłócić się z tobą i śmiać! Chciałbym, byś była częścią mego życia, a ja częścią twojego! - Głupiec ze mnie!


Dziękuję za odwiedziny. Każda wizyta i komentarz sprawiają mi wielką radość oraz motywują do dalszej pracy nad blogiem. W miarę możliwości staram się odpowiadać na komentarze oraz odwiedzać blogi osób, które zostawiły tu po sobie ślad. Na blogu korzystamy z zewnętrznego systemu komentarzy Disqus. Więcej na ten temat znajdziesz w Polityce Prywatności bloga.